Ons bedrijf

We hebben de naam Octopus gekozen vanwege onze acht unieke aandachtspunten.

  1. Hygiënisch werken
  2. Leveren van topkwaliteit
  3. Hoge klanttevredenheid
  4. Langdurige samenwerking
  5. Goed opgeleid personeel
  6. Milieuvriendelijke producten
  7. Juiste keuze van reiniging – en werkmiddelen
  8. Strenge kwaliteitscontrole

Tevredenheid

Bij Octopus schoonmaakbedrijf (OSB 2000) staan de wensen van onze klanten centraal. Wij willen onze opdrachtgevers zoveel mogelijk tevreden stellen door klantgerichte- en persoonlijke aandacht. We zijn een inspirerende partner voor onze opdrachtgevers. We voeren niet alleen uit, maar denken ook mee over hoe zaken anders en vooral beter kunnen. Daarbij stellen we hoge eisen aan onszelf. We willen betrouwbaar, integer, dienstverlenend, mensgericht en innovatief zijn. We streven naar continuïteit en langdurige samenwerking.

Ervaar onze professionaliteit

Octopus schoonmaakbedrijf (OSB 2000) wil schoonmaken, maar vooral ook schoonhouden. Wij doen dit op een professionele, betrouwbare, pro actieve, betrokken en persoonlijke manier, waarbij de wens van de klant centraal staat. Octopus schoonmaakbedrijf (OSB 2000) zorgt voor een schone, frisse en prettig werk – en leefomgeving. Wij weten dat u het belangrijk vindt, dat wij u begrijpen. Wij nemen u de zorg voor het schoonmaakonderhoud uit handen, zodat u zich in een aangenaam werk – en leefomgeving volledig kunt richten op uw core business.

Waarom kiezen voor ons

Onze dagelijkse ervaringen met opdrachtgevers hebben ons geleerd dat zij groot belang hechten aan:

Professionaliteit

U streeft naar een schone werkomgeving. Een omgeving waarin uw medewerkers zich prettig voelen en u uw klanten met trots kunt ontvangen. Binnen Octopus schoonmaakbedrijf wordt op alle niveaus meegedacht over de beste werkwijze en dus ook het gewenste resultaat. De combinatie van kwaliteit en scherpe prijs staat hierbij voorop.

Vakmanschap

De kwaliteit van schoonmaakdienstverlening wordt bepaald door de kwaliteit van de mensen op de werkvloer. Onze medewerkers mogen zich pas eerste klas schoonmaker noemen nadat zij succesvol een interne opleiding binnen onze organisatie hebben doorlopen.

Helderheid

Communicatie is een essentieel onderdeel van ons werk. In de praktijk hebben zowel u als onze medewerkers doorlopend profijt van een goede communicatie. Heldere, frequente communicatie tussen Octopus schoonmaakbedrijf (OSB 2000) en haar klanten vinden wij belangrijk. Afspraken worden altijd schriftelijk vastgelegd en we houden voor u een logboek bij.

Betrokkenheid

Uw facilitair proces vormt de basis van onze samenwerking. Door onze dienstverlening aan dit proces aan te passen zijn we in staat onze deskundigheid te combineren met uw wensen en behoeften. Dit schept niet alleen duidelijkheid voor u maar zorgt ook voor duidelijkheid en betrokkenheid bij onze medewerkers.

Deskundigheid

Opleidingen geven onze medewerkers de basis om hun werk goed en vakkundig uit te voeren. Deze basis wordt aangevuld met kennis uit de interne organisatie. Advies, kennis en expertise is altijd op eenvoudige wijze beschikbaar voor onze medewerkers.

De schoonmaakwekker!

Loopt uw contract met uw
schoonmaakbedrijf af?
Laat het ons weten en
ontvang snel een
scherpe aanbieding!

Offerte aanvragen
Waarom kiezen voor OSB 2000?
Onze dagelijkse ervaringen met opdrachtgevers hebben ons geleerd dat zij groot belang hechten aan:
Professionaliteit
U streeft naar een schone werkomgeving. Een omgeving waarin uw medewerkers zich prettig voelen en u uw klanten met trots kunt ontvangen. Binnen Octopus schoonmaakbedrijf wordt op alle niveaus meegedacht over de beste werkwijze en dus ook het gewenste resultaat. De combinatie van kwaliteit en scherpe prijs staat hierbij voorop.
Vakmanschap
De kwaliteit van schoonmaakdienstverlening wordt bepaald door de kwaliteit van de mensen op de werkvloer. Onze medewerkers mogen zich pas eerste klas schoonmaker noemen nadat zij succesvol een interne opleiding binnen onze organisatie hebben doorlopen.
Helderheid
Communicatie is een essentieel onderdeel van ons werk. In de praktijk hebben zowel u als onze medewerkers doorlopend profijt van een goede communicatie. Heldere, frequente communicatie tussen Octopus schoonmaakbedrijf (OSB 2000) en haar klanten vinden wij belangrijk. Afspraken worden altijd schriftelijk vastgelegd en we houden voor u een logboek bij.
Betrokkenheid
Uw facilitair proces vormt de basis van onze samenwerking. Door onze dienstverlening aan dit proces aan te passen zijn we in staat onze deskundigheid te combineren met uw wensen en behoeften. Dit schept niet alleen duidelijkheid voor u maar zorgt ook voor duidelijkheid en betrokkenheid bij onze medewerkers.
Deskundigheid
Opleidingen geven onze medewerkers de basis om hun werk goed en vakkundig uit te voeren. Advies, kennis en expertise is altijd op eenvoudige wijze beschikbaar voor onze medewerkers.
" Voor ons als tandartspraktijk is goede hygiëne een must. Schoonmaakbedrijf OSB 2000 maakt dagelijks onze praktijk schoon. Wij zijn heel erg tevreden over de manier waarop de praktijk wordt schoongemaakt en over de communicatie. Wij wisselen regelmatig tips en adviezen uit. Op die manier zorgen we er samen voor dat de praktijk perfect schoon is. "
Renate Pul, praktijkmanager Tandheelkundige Kliniek Helder